Maja Wasilewicz zaprezentuje rozciąganie mięśni grzbietu, które świetnie posłuży waszym kręgosłupom.

ŚCIĄGANIE TAŚM Z GÓRY W SIADZIE

Pamiętaj, aby dobrze zaczepić taśmy!!! Ćwiczenie mogą wykonywać zarówno kobiety w ciąży, jak i młode mamy.

1. Usiądź w delikatnym rozkroku z ugiętymi kolanami, tak aby pozycja była stabilna. Chwyć taśmy oburącz, wciągnij brzuch i delikatnie się odchyl, ale pozycja ma być nadal stabilna.
2. Ściągnij taśmy do momentu spięcia łopatek, uginając łokcie i prowadząc je jednocześnie szeroko na wysokości barków. Przytrzymaj licząc do 3. Powróć do pozycji wyjściowej pozwalając na rozciągniecie grzbietu. Wykonaj 3 serie po 8 powtórzeń.
3. Ściągnij taśmy do momentu spięcia łopatek, uginając łokcie i prowadząc je jednocześnie blisko ciała. Przytrzymaj licząc do 3. Powróć do pozycji wyjściowej pozwalając na rozciągniecie grzbietu. Wykonaj 3 serie po 8 powtórzeń.

(ćwiczenia przygotowała i wykonuje Maja Wasilewicz/majatrenuje.pl)