ĆWICZCIE Z MAJĄ NA PIŁCE, część 2

Maja Wasilewicz zaprezentuje rozciąganie mięśni grzbietu, które świetnie posłuży waszym kręgosłupom.

ROZCIĄGANIE W SIADZIE ROZKROCZNYM MIĘŚNI GRZBIETU I DWUGŁOWYCH UD

Ćwiczenie to mogą wykonywać zarówno kobiety w ciąży, jak i młode mamy.

kulka-1Usiądź w rozkroku i ugnij kolana. Trzymając piłkę oburącz pochyl się do przodu, tak abyś poczuła rozciągnięcie grzbietu. W tej pozycji będziesz czuła również rozciągające się mięśnie dwugłowe uda i ciągnięcie pod kolanami. Pozycję przytrzymaj 5 sekund i wróć do wyjściowej.
kulka-2Trzymając piłkę oburącz przenieś ją w bok do prawej stopy i przytrzymaj pozycję również 5 sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.
kulka-3Powtórz rozciągnięcie w przód z przytrzymaniem jak wcześniej, a następnie powróć do pozycji wyjściowej.
kulka-4Trzymając piłkę oburącz przenieś ją w bok do lewej stopy i przytrzymaj pozycję również 5 sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.
Wykonaj 3 serie po 8 powtórzeń z przytrzymaniem 5 sekund.

(ćwiczenia przygotowała i wykonuje Maja Wasilewicz)