Ćwiczenia polecamy kobietom przed i po ciąży, ale wykluczając MiSki, które mają problem z kresą białą, ponieważ wówczas nie są wskazane ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha. Przypominamy również, że po cesarskim cięciu należy odczekać minimum 100 dni do zabliźnienia się rany.

ĆWICZENIE MIĘŚNI SKOŚNYCH BRZUCHA W STANIU Z WYKORZYSTANIEM TAŚMY- GUMY

kulka-1Stań w rozkroku przydeptując lewą stopą jeden koniec taśmy, a drugi trzymaj w lewej dłoni. Ugnij rękę w łokciu pod kątem 90 stopni i kontroluj, aby taśma przechodziła po tricepsie – tylnej stronie ramienia. Drugą rękę ułóż na biodrze.
kulka-2Wykonaj skłon w bok w prawą stronę naciągając jednocześnie taśmę, staraj się prostować łokieć. Wykonaj 10 powtórzeń i przejdź do ćwiczenia drugiej strony.
kulka-3Stań w rozkroku przydeptując prawą stopą koniec taśmy, a drugi trzymaj w prawej dłoni. Ugnij rękę w łokciu pod katem 90 stopni i kontroluj, aby taśma przechodziła po tricepsie. Drugą rękę ułóż na biodrze.
kulka-4Wykonaj skłon w bok w lewą stronę, naciągając jednocześnie taśmę, staraj się w ostatniej fazie prostować łokieć. Wykonaj 10 powtórzeń.
Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń na każdą ze stron.

(ćwiczenie przygotowała i wykonuje Maja Wasilewicz)

www.majatrenuje.pl