Ćwiczenie polecamy kobietom przed i po ciąży, ale wykluczając MiSki, które mają problem z kresą białą, ponieważ wówczas nie są wskazane ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha. Przypominamy również, że po cięciu cesarskim należy odczekać minimum 100 dni do zabliźnienia rany.

ĆWICZENIE MIĘŚNI SKOŚNYCH BRZUCHA W LEŻENIU NA PLECACH Z WYKORZYSTANIEM TAŚMY- GUMY

kulka-1Połóż się na plecach z nogami ugiętymi w kolanach. Nienaciągniętą taśmę trzymaj przed sobą oburącz na wysokości oczu, dłonie ułożone na szerokość barków.
kulka-2Unieś tułów delikatnie skręcając się w prawo, jednocześnie rozciągając taśmę tak, aby prawą ręką dotknąć podłogi. Policz do 2.
kulka-3Wróć do pozycji wyjściowej.
kulka-4Unieś tułów delikatnie skręcając się w lewo, jednocześnie rozciągając taśmę tak, aby lewą ręką dotknąć podłogi. Policz do 2.
Wykonaj 3 serie ćwiczenia po 10 powtórzeń na każdą ze stron z przytrzymaniem napięcia mięśni do 2 sekund.

(ćwiczenia przygotowała i wykonuje Maja Wasilewicz)

www.majatrenuje.pl