Zachęcamy do kontynuacji w ramach AKCJI BRZUSZKI – mięśnie waszych brzuchów będą mocniejsze i elastyczniejsze, a wasze kręgosłupy szczęśliwsze. AKCJA 3

To ćwiczenie dla kobiet planujących ciążę i młodych mam. Przypominamy jak zawsze, że ćwiczenia na mięśnie brzucha po cięciu cesarskim zaczynamy najwcześniej po 3 miesiącach, jeśli nie pojawiły się żadne wcześniejsze komplikacje i rana dobrze się zagoiła. Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha nie są wskazane dla kobiet, którym podczas ciąży rozeszła się kresa biała.

ĆWICZENIE MIĘŚNI SKOŚNYCH BRZUCHA W LEŻENIU NA PLECACH Z WYKORZYSTANIEM PIŁKI GIMNASTYCZNEJ

kulka-1Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, piłkę gimnastyczną trzymaj oburącz na wysokości oczu.
kulka-2Unieś tułów nie zmieniając ustawienia rąk, czyli piłkę cały czas masz na wysokości oczu.

kulka-3Skręć się w tułowiu dotykając piłką do podłogi z lewej strony licząc do 3 i wróć do pozycji jak na zdjęciu 2. Wykonaj 10 powtórzeń.
kulka-4Skręć się w tułowiu dotykając piłką do podłogi z prawej strony licząc do 3 i powróć do pozycji jak na zdjęciu 2. Wykonaj 10 powtórzeń.
Ćwiczenie wykonaj na każdą stronę w 3 seriach po 10 powtórzeń z przytrzymaniem napięcia do 3 sekund.

(ćwiczenia przygotowała i wykonuje Maja Wasilewicz)

www.majatrenuje.pl