Źle znosisz pierwszy trymestr? Potrzebny Ci trening na mdłości w ciąży! Trenerka Milena Kozłowska-GymMama pokazuje tym MiS, które nie czują się najlepiej w początkowym okresie ciąży, kilka sprawdzonych i skutecznych metod radzenia sobie z przykrymi dolegliwościami.

Dzisiejszy trening na mdłości w ciąży to przede wszystkim rozluźniające ćwiczenia oddechowe, które wyciszają organizm i z pewnością pomogą przetrwać trzy pierwsze ciążowe miesiące.

  1. Ćwiczenia na piłce gimnastycznej – kolebanie miednicą przód-tył; prawo-lewo oraz krążenie biodrami. W ten sposób rozluźniamy odcinek lędźwiowy, a maleństwo w brzuchu odczuwa przyjemne kołysanie.
  2.  Rozciąganie pleców
  3. Rozciąganie szyi i barków
  4. Rozluźnianie dolnego odcinka kręgosłupa
  5. Leżenie na plecach i rozciąganie dolnego odcinka kręgosłupa
Wraz ze wzrostem brzucha, zmniejsza się powierzchnia płuc. Dlatego tak ważne jest aby nauczyć się głęboko, prawidłowo oddychać w ciąży.

Ćwiczenia oddechowe warto wykonywać na każdym etapie ciąży – to prosty sposób na lepsze samopoczucie mamy i dziecka!

Zobacz również:

Ćwiczenia w pierwszym trymestrze – propozycja treningowa

Trening dla ciężarnej na siłowni – 1. trymestr

Pierwszy trymestr – jak jeść i co jeść

Cukrzyca w ciąży – jak sobie z nią radzić?