Trzeci trymestr ciąży na siłowni! Nikola w trzydziestym siódmym tygodniu ciąży ćwiczy pod okiem Piotrka Lasockiego – trenera personalnego.

Od czego zaczynamy? Oczywiście od rozgrzewki!

Przed każdym treningiem należy poświęcić 10-15 minut na lekkie ćwiczenia na rowerku, orbitreku czy maszynach cardio. Dzięki temu podniesiesz nieco temperaturę ciała i przygotujesz się do większego wysiłku.

Dziewczyny! Nie bójcie się przychodzić na siłownię w ciąży. Maszyny zaprojektowane są tak aby ruch na nich był bezpieczny – narzucają odpowiednią pozycję naszemu ciału. Pamiętajcie jednak aby intensywność każdego ćwiczenia obierać do własnych potrzeb i możliwości. Jeśli jakieś obciążenie jest dla Was zbyt duże – zdejmijcie je.

Każde ćwiczenie opisane niżej wykonuje Nikola – obejrzyjcie nasze wideo 🙂

Ćwiczenie nr 1: angażujące całą tylną część uda – ugięcia podudzia na maszynie (w pozycji siedzącej) – 3 serie po 15 powtórzeń

Ćwiczenie nr 2: wzmacniające przednią część uda (na maszynie, w pozycji siedzącej) – 3 serie po 15 powtórzeń

Ćwiczenie nr 3: wzmacniające mięśnie grzbietu – 3 serie po 15 powtórzeń

Ćwiczenie nr 4: angażujące mięśnie klatki piersiowej (na maszynie do rozpiętek) – 3 serie po 15 powtórzeń

Ćwiczenie nr 5: wzmacniające obręcz barkową – 3 serie po 15 powtórzeń. Jeśli początkowe obciążenie na maszynie będzie zbyt duże, wykorzystaj hantle lub zrób mniejszą ilość powtórzeń i dłuższe przerwy. Dobierajcie obciążenie do waszych możliwości.

Obejrzyj wszystkie odcinki cyklu TRENING DLA CIĘŻARNEJ NA SIŁOWNI:

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 1 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 2 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 3 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 1 (II trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 2 (II trymestr)

Zajrzyj również na nasz kanał na TY – znajdziesz tam mnóstwo inspirujących materiałów 🙂