Jesteś aktywna w ciąży? Widziałaś pierwszą część materiału z ćwiczeniami dla ciężarnych? Musisz sobaczyć drugą część! 🙂 Tym razem Milena Kozłowska – Gym Mama, wraz ze swoją podopieczną Magdą (ćwicząca mama) pokazuje jak wzmacniać górną część klatki piersiowej w ciąży.

Do ćwiczeń będziemy potrzebować hantli i maty. Jeśli nie dysponujecie hantlami, możecie je zastąpić półlitrowymi butelkami wody.

W czasie wykonywania ćwiczeń pamiętaj o swoim bezpieczeństwie – staraj się utrzymywać prawidłową postawę ciała. Przed rozpoczęciem treningu koniecznie zrób sobie rozgrzewkę. W żadym wypadku nie pomijaj jej.

Zachęcamy i polecamy, aby monitorować tętno w czasie treningu – możecie robić to za pomocą pulsometru zakładanego na nadgarstek.

Trening kończymy rozciąganiem mięśni nad którymi pracowałyśmy 🙂

Umknęła Ci pierwsza część materiału? Możesz zobaczyć go tutaj:

Aktywna w ciąży. Trening dla ciężarnej cz.1 http://mamaisport.pl/treningi/treningi-mis-w-ciazy/aktywna-ciazy-trening-dla-ciezarnej-cz-1/

 

Inne zestawy ćwiczeń z Mileną przygotowane specjalnie dla kobiet w ciąży obejrzysz tutaj:

Dla 1 trymestru 

https://www.youtube.com/watch?v=O_oWbDKhJPk

Dla 2 trymestru

 https://www.youtube.com/watch?v=W2OARfwvvwc

Dla 3 trymestru

https://www.youtube.com/watch?v=SCBhh7vfB90

Zachęcamy również do subskrybowania naszego kanału YT – znajdziecie tam mnóstwo propozycji treningowych dla aktywnych mam 🙂