ĆWICZCIE Z NAMI W DOMU I NA SPACERZE część 7

Dziś kolejna partia ćwiczeń rozciągających i wzmacniających mięśnie wokół kręgosłupa dla kobiet PO PORODZIE. Pamiętajcie, że po cesarskim cięciu można ćwiczyć dopiero po zabliźnieniu się rany, czyli około 100 dniach, kontrolując podbrzusze. Początkowo wykonujcie po 8 powtórzeń w 3 seriach. Z każdym tygodniem możecie zwiększać liczbę powtórzeń i serii. Ćwiczcie razem z naszą ekspertką Mają Wasilewicz.

KOŁYSKA W TRZECH ODSŁONACH
kulka-1Połóż się na macie. Stopy ułóż razem, ręce wyciągnij w przód.
kulka-2Unieś jednocześnie ręce i nogi robiąc tzw. kołyskę. Pamiętaj, żeby zachować proste łokcie i kolana. Wytrzymaj w pozycji licząc do 5 i powróć do pozycji wyjściowej również na 5 sekund. Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń.
kulka-3Wróć do pozycji wyjściowej, zrób kołyskę. Ściągnij łopatki przyciągając łokcie do tułowia. Przytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji kołyski. Wykonaj 3 serie po 8 powtórzeń. Ćwiczenie możesz wykonać z taśmami zahaczonymi, np. o wózek.
kulka-4Wróć do pozycji wyjściowej, zrób kołyskę. Ręce szerokim łukiem prowadź w stronę stóp i przytrzymaj pozycję licząc do 3, po czym wróć do pozycji kołyski. Wykonaj 3 serie po 8 powtórzeń. Ćwiczenie możesz wykonać z taśmami zahaczonymi, np. o wózek.

(ćwiczenia ułożyła i wykonuje Maja Wasilewicz, www.majatrenuje.pl)

7A-maja-w-2parku-2