Po ćwiczeniu zawsze zalecamy rozciąganie mięśni! Bez tego trening będzie niepełny, a co ważne, możesz się po nim po prostu źle czuć.

Z pierwszej pozycji w klęku przysiadamy na piętach i wyciągamy ręce kładąc je przed sobą na ziemi. Opuszczamy swobodnie głowę i staramy się sięgać jak najdalej rękoma, nie unosząc jednocześnie pośladków. Wykonujcie taką pozycję 5 razy, licząc za każdym razem do 8. Rozciągacie w ten sposób mięśnie grzbietu i ramion.
Na drugim zdjęciu rozciąganie mięśni dwugłowych ud i pośladków. Ta opcja była przez nas opisana wcześniej.

Wszystkie ćwiczenia z serii MAMA BLIŹNIAKÓW ĆWICZY opracowała dla nas trenerka Maja Wasilewicz – specjalistka ds. żywienia człowieka, trenerka personalna, instruktorka kulturystyki oraz mistrzyni świata i Polski w fitness gimnastycznym. Wielokrotna reprezentantka Polski na arenach międzynarodowych w Fitness Gimnastycznym i Sylwetkowym. Specjalizuje się m.in. w układaniu diety i treningów dla kobiet. Współpracuje jako trener osobisty i dietetyk z wieloma polskimi gwiazdami.

(www.majatrenuje.pl)

Zobacz wszystkie części cyklu MAMA BLIŹNIAKÓW ĆWICZY

Stretching w 15 minut – do wykonania w domu

Trening z dzieckiem

Wielkie tłuszczu spalanie z Kamilą Nowowiejską