Ciąg dalszy ćwiczeń po porodzie z aktorką Małgosią Lewińską i jej uroczymi bliźniakami! Pokazałyśmy już, że mama bliźniaków może wrócić do formy po porodzie!  Kontynuujemy treningi i  ćwiczymy mięśnie nóg oraz pupy.

Do wykonania szczególnie wtedy, kiedy maluch chce się z nami trochę pobawić.

ĆWICZENIE CYKLU MAMA BLIŹNIAKÓW ĆWICZY – NA MIĘŚNIE CZWOROGŁOWE UD I POŚLADKÓW – PRZYSIADY: przygotowała dla was trenerka Maja Wasilewicz (www.majatrenuje.pl).

Stajemy w rozkroku, nogi na szerokość barków. Ja trzymam synka blisko siebie, co nie obciąża mi nadmiernie barków, rąk i pleców. Małgosia zaś zrobiła przeciwwagę z dziecka mogąc w ten sposób głębiej przysiąść. Podczas takiego układu mocno pracują również barki, choć dziecko nie jest jeszcze ciężkie.

Ćwiczenie polega na przysiadaniu. Ważne jest, żeby kolana nie wychodziły poza linię palców stóp.
Przysiady te wykonaj w 3 seriach po 8 powtórzeń. Jeśli dziecko jest jeszcze lekkie, to możesz wykonać wersję pokazywaną przez Małgosię, trzymając malucha na wyciągnięcie rąk. Jeśli zaś dziecko jest już cięższe, nie przeciążaj barków, rąk i pleców – wykonuj wersje prezentowaną przeze mnie (dziecko blisko ciała lub w końcowej tylko fazie na wyciągnięcie rąk). Pamiętaj o wciągniętym brzuchu i stabilizacji kolan w jednej pozycji, tak aby nie manewrować nimi na boki podczas przysiadu.

Zobacz pozostałe części cyklu MAMA BLIŹNIAKÓW ĆWICZY i wróć do formy po porodzie!

Wielkie tłuszczu spalanie z Kamilą Nowowiejską

Jak ćwiczyć aby zajść w ciążę?

Jak się czują mleczne piersi gdy mama ćwiczy?