Ćwiczenia dla MiS PO PORODZIE na pośladki i mięśnie dwugłowe ud, czyli jak bawiąc się z dzieckiem wzmocnić swoje nogi i popracować nad pośladkami.

Kładziemy dzieci na matach i przyjmujemy pozycję w klęku, w podparciu na przedramionach. Układamy łokcie równolegle pod barkami. Tak jak przy większości dotychczasowych ćwiczeń, przypominamy o wciągniętych brzuchach! Jedną nogę unosimy w górę, pamiętając w tym wypadku o ugiętym kolanie i zablokowanym brzuchu. Unosimy nogę do momentu, kiedy nie zmuszamy się do pogłębiania wygięcia w kręgosłupie. Wykonujemy początkowo 10 powtórzeń na jedną nogę (z przytrzymaniem do 2 sekund) i zmieniamy nogę. Po wykonaniu dwóch serii przechodzimy do wersji z kolejnego zdjęcia.

Ta pozycja na mniejszym zdjęciu różni się ułożeniem stopy. Palce stopy unoszonej są zadarte. W tym przypadku dzięki takiej minimalnej zmianie aktywujemy bardziej mięśnie, nad którymi pracujemy. Wykonujemy również dwie serie po 10 powtórzeń na nogę (z przytrzymaniem do 2 sekund). Pamiętamy o ugiętym kolanie i wciągniętym brzuchu! Nie pogłębiamy wygięcia w kręgosłupie!

Dobrej zabawy! (www.majatrenuje.pl)