W kolejnej już 14. Siłowni na Kółkach zachęcamy jak zawsze: ćwicz z dzieckiem na spacerze! To proste i bezpieczne, jeśli tylko będziesz się trzymać kilku zasad. I nie daj się zniechęcić upałom – po prostu wyjdź na trening wcześnie rano albo wieczorem. Unikaj wysiłku fizycznego  między godziną 11:30 a 15 – zdecydowanie lepiej sprawdzi się wtedy klimatyzowana siłownia.
Podczas ćwiczeń pamiętaj, o nawadnianiu organizmu. Ponieważ podczas treningu  wypacamy z organizmu dużą ilość elektrolitów, warto po jego zakończeniu uzupełnić płyny przy użyciu izotoników (więcej o izotonikach przeczytasz i obejrzysz tutaj, a pod tym linkiem znajdziesz przepis na domowe napoje izotoniczne),

Pamiętaj, że woda to najważniejszy składnik organizmu. Pijąc regularnie ok 2 litrów wody dziennie (a w upały nawet 2 razy więcek) nawadniamy organizm, ale także:
– obniżamy jego temperaturę (uwaga! należy pić chłodną, ale nie lodowatą wodę; najlepiej małymi łyczkami)
– pomagamy w wydalaniu toksyn z organizmu
– wspomagamy trawienie (znów uwaga! przy piciu dużej ilości wody unikaj błonnika, który może pęcznieć w żołądku powodując kolki i bóle brzucha).
A więc butla wody, skrawek cienia i do dzieła!
Ach, i jak zawsze, ściągawka z ćwiczeniami do samodzielnego drukowania z treningu 14. w kieszeń!
Powodzenia!