Piotrek Lasocki (trener personalny) i Nikola w 37. tygodniu ciąży pokażą jak ćwiczyć na siłowni w trzecim trymestrze. Zobacz kolejną propozycję treningu.

Przypominamy o rozgrzewce. Poświęć 10 – 15 minut przed każdym treningiem na lekkie ćwiczenia na bieżni, rowerku czy maszynach cardio. Przygotuj ciało na większy wysiłek.

Ćwiczenie nr 1: wstawanie z ławki z siedzenia (angażujące nogi). Jeśli obciążenie w postaci brzucha okaże się zbyt duże, usiądź na nieco wyższej ławce/krześle. Gdy chcesz by wysiłek był większy, usiądź niżej. Wtedy mięśnie nóg będą pracowały zdecydowanie mocniej. Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Ćwiczenie nr 2: wzmacniające plecy. W tym ćwiczeniu technika wykonania gra kluczową rolę. Obejrzyj wideo, w którym Nikola wykonuje ćwiczenie pod okiem trenera. Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Ćwiczenie nr 3:  angażujące klatkę piersiową. Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Ćwiczenie nr 4: wzmacniające obręcz barkową (wznoszeni hantli w pozycji siedzącej). Zwróć uwagę na płynność ruchów. Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Ćwiczenie nr 5: wzmacniające bicepsy (mięśnie, które będą mocno pracować przy trzymaniu dziecka). Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Ćwiczenie nr 5: wzmacniające triceps. Przyda się przy pchaniu wózka 🙂 Wykonaj trzy serie po piętnaście powtórzeń.

Obejrzyj wszystkie odcinki cyklu TRENING DLA CIĘŻARNEJ NA SIŁOWNI:

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 1 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 2 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 3 (I trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 1 (II trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz. 2 (II trymestr)

Trening dla ciężarnej na siłowni cz.1 (III trymestr)

Zajrzyj również na nasz kanał na TY – znajdziesz tam mnóstwo inspirujących materiałów 🙂