Kolejna propozycja układu tanecznego dla przyszłych mam. Autorką układu jest Andżelika Skoneczna – trenerka i mama.

Tym razem tańczymy w nieco szybszym tempie. Pamiętaj jednak, aby tempo, w którym tańczysz dostosować do swoich indywidualnych potrzeb i ograniczeń – nie porównuj się z innymi kobietami, które będąc w tym samym tygodniu ciąży wykonują coś szybciej czy bardziej sprawnie. Nie dopuszczaj do sytuacji, w której masz zadyszkę i bezwzględnie przerwij trening jeśli poczujesz się źle czy niekomfortowo.

Taniec ma ma być dla Ciebie i dla Twojego nienarodzonego dziecka przyjemnością 🙂

Chciałabyś zacząć tańczyć w ciąży, ale nie wiesz jak zacząć? Obejrzyj poprzednie materiały z cyklu TANIEC W CIĄŻY:

Taniec w ciąży: Wprowadzenie

Taniec w ciąży: Postawa

Taniec w ciąży cz 2: Układ 

Tańczyła dla Wasz i opowiadała o tańcu Andżelika Skoneczna:

Od lat moją ulubioną formą aktywności ruchowej był taniec. Obecnie jestem instruktorem rekreacji ruchowej ze  specjalnością fitness oraz instruktorem metody pilates, ale zajęcia taneczne nadal figurują w moim grafiku. Lubię zachęcać do tańca wszystkich, a więc zarówno osoby starsze jak i mamy w ciąży oraz mamy, które mogą tańczyć z dziećmi w chuście. Na co dzień zajmuję się prowadzeniem gimnastyki w ciąży oraz gimnastyki po po porodzie, gdzie szczególnie wykorzystuję metodę pilates. Jako mama dwójki dzieci szczególnie zachęcam do ruchu wszystkie kobiety w ciąży oraz po porodzie.