Jak ćwiczyć aby zajść w ciążę? Ćwicz w zgodzie z cyklem miesięcznym! W tej części naszego poradnika Izabela Dembińska mówi o ćwiczeniach po owulacji, przed miesiączką.

Dni przed miesiączką to moment kiedy zaczynamy gromadzić w organizmie dużo wody. Pojawia się (choć nie zawsze) zespół napięcia przedmiesiączkowego. Podnosi się nasza drażliwość, wrażliwość.

Jeśli nie doszło do zapłodnienia, spada nam poziom progesteronu i estrogenów.

Mięśnie nie są więc zbyt podatne na trening siłowy, wytrzymałościowy. Podnosi się natomiast nasza wydolność oddechowa.

W tym czasie warto zwrócić uwagę na ćwiczenia, które będą nas relaksowały, odciążały, sprawiały nam przyjemność. Działajmy tak, aby pozbyć się napięcia nerwowego, które towarzyszy nam przed miesiączką.

Jest to też odpowiedni czas na włączenie ćwiczeń pobudzających krążenie krwi i limfy  w naszym organizmie (niwelujemy w ten sposób opuchnięcia).

W materiale wideo Iza demonstruje kilka ćwiczeń, które warto wykonać.

Zobacz również pozostałe części naszego poradnika, w którym podpowiadamy jak ćwiczyć aby zajść w ciążę i dostosować swój trening do faz cyklu miesięcznego.

Jak ćwiczyć aby zajść w ciążę cz. 1

Jak ćwiczyć aby zajść w ciążę cz. 2

Jak ćwiczyć aby zajść w ciążę cz. 3

Zapraszamy Cię również do subskrybowania naszego kanału YT, gdzie znajdziesz niepublikowane jeszcze materiały wideo! 🙂