Poradnik poporodowy cz. 4 : Kichanie i kasłanie po porodzie, szczególnie po cesarce, kiedy mamy ranę na brzuchu,  to bolesny problem. Jak to zrobić aby jak najmniej uszkodzić się po operacji jaką jest cesarskie cięcie? Podpowie fizjoterapeuta ze specjalnością połogową.

Pamiętaj aby przy podtrzymywaniu rany dołączyć zaciśnięte mięśnie Kegla! Chcesz znać więcej szczegółów? Obejrzyj nasz poradnik poporodowy cz. 4 !

Nie widziałaś poprzednich części PORADNIKA? Możesz je zobaczyć tutaj:
cz. 1 Jak uruchomić się od razu po porodzie? Jakie proste ćwiczenia wykonać i jak oddychać aby sobie ulżyć? 1: http://mamaisport.pl/mis-po-ciazy/poradnik-poporodowy-cz-1-jak-sie-uruchomic-po-porodzie/

cz. 2 Jak dobrze wstać po porodzie aby nie zemdleć i nie sprawić sobie dodatkowego bólu?  http://mamaisport.pl/mis-po-ciazy/poradnik-poporodowy-cz-2-jak-dobrze-wstac-po-porodzie/

cz. 3 Jak ćwiczyć mięśnie po porodzie? Możesz zacząć już 24 godziny po porodzie!  http://mamaisport.pl/mis-po-ciazy/poradnik-poporodowy-cz-2-jak-cwiczyc-miesnie-po-porodzie/
Kolejne materiały niebawem!

A jeśli podoba Ci się nasz serwis, odwiedź nas również na Facebooku i na kanale You Tube (tam materiały pojawiają się nieco wcześniej)

Opracowanie merytoryczne ćwiczeń: Agnieszka Chmielnicka, www.chmielnicka.pl