Witaj na treningu, którego celem jest spalanie tkanki tłuszczowej!  Bez problemu wykonasz go w domu. Ćwiczymy z trenerką Kamilą Nowowiejską.

Trening interwałowy trenerki Kamili Nowowiejskiej to ćwiczenia o zmiennej intensywności przeplatane ćwiczeniami cardio. Warto wygospodarować 15 minut, aby poczuć błogie zmęczenie i napiąć każdy mięsień;)! Pamiętajcie – żeby widzieć efekty, należy go wykonać minimum 2 razy w tygodniu!

Zaczynamy oczywiście od krótkiej rozgrzewki, która pozwoli rozgrzać całe ciało i przygotować je do dalszego wysiłku.
  1. Delikatny trucht – pamiętaj o otwartej klatce piersiowej. Dodajemy krążenia barków – rozgrzewamy obręcz barkową. Zwiększamy zakres ruchomości w stawach. Staraj się wyciągać kręgosłup jak najbardziej do góry.
  2. Intensywny trucht – kolana do góry, uderzamy piętami o pośladki.
  3. Kładziemy dłonie na biodrach i wykonujemy podskoki – stopy są skierowane delikatnie na zewnątrz; dodajemy ramiona (“pajacyki”)
  4. Marsz
  5. Przysiady przez minutę; pamiętaj o napiętym brzuchu, nie blokuj stawu kolanowego
  6. Trucht – 30 sekund
  7. Szerokie pompki – wzmacniamy i otwieramy klatkę piersiową (można wykonać łatwiejszą wersję – obejrzyj wideo)
  8. Trucht – 30 sekund
  9. Wymachy nóg do przodu; napięte pośladki, kolana nie przekraczają linii palców, proste plecy
  10. Trucht – 30 sekund
  11. Brzuszki; można unieść kolana do linii bioder, nie zapominaj jednak, że odcinek lędźwiowy powinien być “przyklejony” do podłogi.
  12. Trucht – 30 sekund
  13. Pozycja “deski” – 30 sekund
  14. Rozciągamy plecy (obejrzyj wideo żeby zobaczyć jak to zrobić)
  15. Rozciągamy nogi i pośladki

Zobacz również inne treningi:

Stretching w 15 minut – do wykonania w domu

Trening z dzieckiem

Dbamy o mięśnie dna miednicy!